środa, 4 stycznia 2012

Pierwszy dzień w Lappeenrancie.

Pierwsza noc w Finlandii za mną. Przeżyłam, nie zamarzłam, ogrzewanie działa, uf! W nocy temperatura na zewnątrz osiągnęła maksymalnie -6 / -7 stopni więc jest całkiem znośnie. W opinii mojego tutora obecną aurę nie można nazwać zimą. Oto Kalliopellonkatu 10, tu mieszkam:


Tu mieszkam: Kalliopellonkatu 10. Dzielnica: Sammonlahti.
Konia z rzędem temu, kto bezbłędnie wymówi ten adres za pierwszym podejściem. Mnie się nie udało.
Moje osiedle. Przyjemnie tu.


Odbyłam dziś pierwszą wizytę na uczelni. 20 - 25 min marszem. Lappeenranta to bardzo spokojna mieścina (nieco ponad 70 tys mieszkańców), a LUT jak i wszystkie domy studenckie (te dla studentów z wymiany) znajdują się z dala od centrum (ja do pokonania mam ok 6 km).

Lappeenranta University of Technology (LUT)
Zdjęcie z cyklu: moja droga do szkoły.

Moja droga do szkoły vol. 2

2 komentarze:

  1. Niesamowity blog , będzie dla mnie inspiracją do działania ! :)

    OdpowiedzUsuń